hi,各位
由於我呢派唔知做咩,搞到好耐冇寫日記。(雖然我唔想寫)
因為一件大事,我今日就寫咗啦!(都唔算大事)
咪係見家長,ling成績表lo~
喵.......
呢次成績,都幾好掛!(唔知係咪呢)
吾.........
希望入到銘賢啦!!!!
跟住,,,,,,唔知寫咩tim