今日好黑ar,一穿左件外套就俾老師鬧.
重捉住我,要我買件冷3tim,
好嬲ar!
唉.............
重有ar,個死人啊四,
佢搞到我個lip流血啊!!!!!!!!!!!!!
不過,我地班足球隊win左6B,(3比0)
好happy喔!!!!!!!^^
希望佢地再努力啦,
win到全級就好啦!唔得都無所謂啦!
well,