好攰呀 好攰呀><
今日一早螢打比我話好凍
仲去吾去游水好...收線冇耐[一分鐘都冇]
魚又sd sms比我話好凍仲去吾去
老實講我真係好想去架 好耐冇去拉 而且買好晒野
好釆連個天都幫我 晏就就熱好多 點知去到話洗池
7點半先開 但都去到冇理由吾游架 係就係要等3粒幾鐘'
但時間過都過得ok快呀 食下野 行下 睇下野.....之後去左
我家姐間鋪到睇堂妹同我家姐個仔[自己開既鋪又吾睇 交晒比人 仲要廿蚊一粒鐘]
同佢地傾左陣玩左陣 就走左wo 買左張炎亞綸既卡比我堂妹^^
而我就買一張小豬既yes卡同8達通貼 呵呵><好令仔呀....a_a
仲要係我堂妹面對晒小豬 哈哈 [邊個叫你都鐘意小豬呀]行多陣
就開始去返泳池 最衰對死人鞋 搞到我隻腳鬼咁痛[但我吾會吾著呀 因為我幾鐘意]@@
一路行一路叫痛 要就住行 好釆螢同魚都體諒行慢d 不過去到都要等 等等下-_-
差吾多7點 我地就去換定3 起黑仔行前左小小就比水淋 搞到我鬼咁凍 又要等wo
終於到7點半拉 勁開心 有得玩wo 最衰自己吾識游水 如果吾係會更好玩[我覺得]
本身都凍凍地架 落左水好似吾多慣咁 腳浮浮 就上返水面拉 凍到我死下死下A_A
又落返水 因為感覺上暖d 走來走去 好好玩 玩完就去沖涼 魚都有問題 沖超快 @_@
8分鐘都吾知有冇囉[等死你 我沖好耐的]^_^...沖完晒就搭車走 因為螢係富泰bbq 所以
我地就一齊行 得返魚一個[sorry] 見到螢之前條仔 因為今日佢生日 雖然吾識但都同佢
講聲生日快樂 明日又係死肥康同百婆兒honey生日 生日大快樂呀 11點幾就12點先返到屋企
攰死了 今日雖然開心但依然有那份傷痛 何時能放下呢?! 講到尼到先拉 相遲下post 訓 lu....^ v ^
|