♥說你愛我變成一種問候★不如趁早放手 ♣`
進來一定要留個言唷
不然會走衰運 愈來愈醜唷 哈
那時候你們就糟糕了
所以你們為了自己
一定要去留個言
保障自己 [學毛毛威脅]xd
愛上小豬這個{A}鬼和亞綸這個臭小子a_a
LinG_CaNdIcE
暱稱: L愛♡綸♠豬□
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
錢錢錢錢錢
無聊到爆
@@
★呼...比人叫我打xg ...
考試的第一天... .v.
文章分類
全部 (68)
生活事 (57)
娛樂 (1)
無聊 (2)
未分類 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
owodog無名
PRINCE無名
woo.com,tw
驚驚毛弟香港後援會
《棒棒王子邱勝翊香港...
小煜無名
牙緯無名
亞綸無名
星空傳媒
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 365
今日人氣: 2
累積人氣: 5696
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 20 日  星期六   晴天


★呼...比人叫我打xg 你個babe呀☆ 愉快 分類: 生活事

sumsumbabe叫我打xg 好拉 聽下你話拉^_^

打咩好呢 um....丫... 就係首先今日呢 @@

差吾多十點 十一點到拉 sumsum打比我叫我起身

嘈醒我發緊夢架嘛 [講笑 其實起左身一陣wo]

之後問我去吾去唱k 唸左陣 就應成左wo ><

嘩掂冇野好做 就出去拉 之後莊sd sms黎同我講話搞掂搵佢

就起身洗頭 換3 玩陣電腦就出去 出到去莊打比...

點知有d先岩岩出門口係邊個呢?! 之後就卜左K R00M先

點知要等半粒鐘 跟住去雅都買塞米再返去 等左陣去次所 就見到癩同sumsum拉

出返去等左一個字到拉 思婷都黎左 之後就叫到我地lu 一連唱兩日k 仲要兩日都加左鐘 a_a

比我地 個喉嚨幾時冇呢 就完果陣癩個fd魚都黎左 思婷就走 唱完之後去左柏麗陪莊去買去死皮既野

見到思婷之後一齊去返市中行左陣 癩陪魚返屋企拎野 之後3個人係左陣傾計 之後就同莊回家

回家路程 係咁發仔癩 哈哈 唸起佢地就開心死 愈來愈愛獅子座都男生了 返到屋企 再落街配con

點知貴到....就走左lu 返屋企玩電腦了 睇豬豬 哈哈  ^_^ 






訪客留言 (返回 LinG_CaNdIcE 的日誌)


S_TOW 於 2009-06-21 10:32 PM 發表:
1CMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]