sumsumbabe叫我打xg 好拉 聽下你話拉^_^
打咩好呢 um....丫... 就係首先今日呢 @@
差吾多十點 十一點到拉 sumsum打比我叫我起身
嘈醒我
發緊夢架嘛 [講笑 其實起左身一陣wo]
之後問我去吾去唱k 唸左陣 就應成左wo ><
嘩掂冇野好做 就出去拉 之後莊sd sms黎同我講話搞掂搵佢
就起身洗頭 換3 玩陣電腦就出去 出到去莊打比...
點知有d先岩岩出門口
係邊個呢?! 之後就卜左K R00M先
點知要等半粒鐘 跟住去雅都買塞米再返去 等左陣去次所 就見到癩同sumsum拉
出返去等左一個字到拉 思婷都黎左 之後就叫到我地lu 一連唱兩日k 仲要兩日都加左鐘 a_a
比我地 個喉嚨幾時冇呢 就完果陣癩個fd魚都黎左 思婷就走 唱完之後去左柏麗陪莊去買去死皮既野
見到思婷之後一齊去返市中行左陣 癩陪魚返屋企拎野 之後3個人係左陣傾計 之後就同莊回家
回家路程 係咁發仔癩 哈哈 唸起佢地就開心死 愈來愈愛獅子座都男生了 返到屋企 再落街配con
點知貴到
....就走左lu 返屋企玩電腦了 睇豬豬 哈哈 ^_^