落雨點解吾可以落大d呢
咁我地咪可以早放囉...吾想上堂
今日小息果時同螢去左學生會唸住拎班際舞蹈入埸x拉
點知佢話要lunch先可以拎 so同螢企左陣等到打鐘先上課堂
因為吾想咁早上去 就要坐 到lunch食完飯再去拎...
吾知好吾好睇呢?! 又吾知跳到幾點?! 我驚買吾到禮物比媽咪呀
媽咪聽日又生日w0r 唉...d幾排點解咁q多野唸 咁q多野做架>_<
6月4又吾知行吾行catwalk好 miss又係咁問我地 Miss平時又
咁錫我又冇可能推佢架 只好應成佢 又要簡首歌 又要練點行 件3又味整好Wo
都吾知點好 考試又黎拉 都吾知溫吾溫書好 吾溫又驚升吾到f.4 唉..煩x100
聽日又係數學測驗 考天才好吾好呢 又要考EPA雖然好easy但都多左隸野做
今年真係好多野做 次次都做到好吾知點咁... 默書 測驗乜都有 有時真係覺得好累
好想停落黎 但係冇可能..a_a 今日放學本身唸住跳舞 但一個又話肚有風吾跳 走先'
一個就話落雨牙媽吾比 but都可以體"涼"既 但.... 呢一年很快就完了 該開心還是不開心呢?!
好似今日咁因為一個sms都可以笑好耐 而且都多左一d人既電話^_^"
之前關係吾好既 到e+真係好左好多 至少見到吾會面左左拉 有講有笑
呢總感覺幾好 開開心心 吾知出年大家仲會吾會同一班呢 有時候我地班真係好嘈
但又真係充滿不少歡樂既 都吾錯 今年又黎左個新牙sir....^_^" 出年會吾會仲見到佢呢
我地可以同一班既時候真係愈來愈小拉 都幾吾捨得 話晒有好多3年都同一班呀
打住咁多先 眼訓拉 頂吾順 遲d打返拉
|