♥說你愛我變成一種問候★不如趁早放手 ♣`
進來一定要留個言唷
不然會走衰運 愈來愈醜唷 哈
那時候你們就糟糕了
所以你們為了自己
一定要去留個言
保障自己 [學毛毛威脅]xd
愛上小豬這個{A}鬼和亞綸這個臭小子a_a
LinG_CaNdIcE
暱稱: L愛♡綸♠豬□
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
錢錢錢錢錢
無聊到爆
@@
★呼...比人叫我打xg ...
考試的第一天... .v.
文章分類
全部 (68)
生活事 (57)
娛樂 (1)
無聊 (2)
未分類 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
owodog無名
PRINCE無名
woo.com,tw
驚驚毛弟香港後援會
《棒棒王子邱勝翊香港...
小煜無名
牙緯無名
亞綸無名
星空傳媒
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 365
今日人氣: 2
累積人氣: 5702
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 6 日  星期六   晴天


補打返 分類: 生活事

今日係FaSh!oN Sh0w 行CaTwAlK >...<

超緊張呢?! 不過都好既吾洗上堂 仲要係連續三堂 正

特別係中文囉 一定好多野做 好釆吾係到姐

通識又要坐兩堂 坐到條腰鬼咁痛 = [

LuNcH食左兩淡飯 周慧X就叫埋我地落去家政室

落到去mIsS就叫我地換衫話D時間好趕 就同螢飛去換衫

換完衫要上去另一間R00M化妝 SeT 頭 因為果時係LuNcH TiMe

一出去就見到班D人 搞到著仕對高跟鞋跑><勁痛囉

上到髮型室之後見到D人全部都係IvY D人勁專業

不過吾知點解我係咁流眼水囉>_< 化妝 SeT頭都係成粒幾兩粒鐘

化完之後落去買野飲 D MiSS吾認得我地囉 @@ 之後走左去次所影相

影完之後上返家政室玩左陣電腦 MiSS就叫我地吾好周圍走 差吾多4點

就去左補妝 補完就去HaLL後台等 有D人化左妝真係索左好多

去到HaLL想飲水都冇得飲 唉,,,  冇耐愈來愈多人係門口等 就開始驚驚地拉

就開始果陣同TiM既人都味到 就更多驚 到齊人之後就傾左陣點行^^

不過第二組就係我地真係好驚 著住對鞋又累又痛 真係好驚"卜姐" 到我地拉

走出去果時吾知點解 d驚既感覺冇晒 返而卜一卜既係...好釆就快扶快佢

拿拿做埋下一個Po 就冇咁覺^_^ 之後吾知邊個好似叫左我個名 搞到我就開始驚  

之後一齊行果陣就吾驚 行完就更加驚拉 真係好多人囉 坐既又有係既又有>< 好鬼緊張

之後到EnDiNg果陣又要再行出去w0r 一路拍手一路係 真係好累好痛

完晒之後又要上五樓影相 尼個同尼個影 一TiM人到齊又要影又係擺3個P0

知吾知道好辛苦架  影完換衫 換完之後同D人影相 拎下MSN咁 放左學去買pEn

野食野飲等...之後同螢又去左市中D次所影相 點知撞到 牙雞 牙婷 KiShU講左兩句

就到螢去左影貼紙相 之後去搭車 落車等埋牙媽先返屋企 驚既一日就咁就完拉^v^

連續忙左幾日拉 跳舞綵排一齊黎 仲要整到條腰 唉...E+對腳又痛 點算呀....

聽日吾多想返學.... 相遲d Po E+飛去訓教拉 好累呀






訪客留言 (返回 LinG_CaNdIcE 的日誌)


Winniemaimai 於 2009-06-15 02:26 PM 發表:
comment :)*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovek112 於 2009-06-09 09:21 AM 發表:
c0mment;p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Zade 於 2009-06-08 09:49 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



manting5c20 於 2009-06-08 02:22 PM 發表:
cM:)
第1個?!@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]