|
話咁快就一年拉...呢一年真係好似過得特別快咁
唸起岩岩開學果陣 就好似前排發生既事...
呢一年有開心有吾開心 又有緊張 開心既係 終於能和你們做朋友
記起之前其實自己真係做錯了很多很多 對不起 同時謝謝你們的原諒
c徒 T!fFaNy 癲 答應你們要珍惜你們 不會像之前的那個樣子 希望吾會令你地失望拉
而吾開心既係係得返咁小既時間 都可以同你地好似反面咁 講真我好似沒有嬲過你咁
呢次都好似係第一次 估不到你會這樣 這樣做還算是朋友嗎 就好像要做戲比我睇咁
還有另一個你 朋友之間的成諾一日之間就沒有了 平時有講有笑 現在什麼也沒有
只剩下那麼小的時間大家都不能開心地過 這就是唯一的遺憾 我還能接受到你們嗎 我真的不知道
緊張...就因為要考試拉 要簡科 又怕簡吾到自己想簡既科 "張"來想做D咩 一切都係未知之數
我真係好想同你地一班呀 c徒 T!fFaNy 癲 妮 魚吾知得吾得呢
不過只係想你們雙YoU ArE mY BeSt FriEnDs
3c班每一位接下來會有怎麼的前程呢?! 希望你地都簡到自己想入既科拉
|