♥說你愛我變成一種問候★不如趁早放手 ♣`
進來一定要留個言唷
不然會走衰運 愈來愈醜唷 哈
那時候你們就糟糕了
所以你們為了自己
一定要去留個言
保障自己 [學毛毛威脅]xd
愛上小豬這個{A}鬼和亞綸這個臭小子a_a
LinG_CaNdIcE
暱稱: L愛♡綸♠豬□
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
錢錢錢錢錢
無聊到爆
@@
★呼...比人叫我打xg ...
考試的第一天... .v.
文章分類
全部 (68)
生活事 (57)
娛樂 (1)
無聊 (2)
未分類 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
owodog無名
PRINCE無名
woo.com,tw
驚驚毛弟香港後援會
《棒棒王子邱勝翊香港...
小煜無名
牙緯無名
亞綸無名
星空傳媒
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 365
今日人氣: 5
累積人氣: 5714
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 2 日  星期三   驟雨


總是過住無聊的生活 分類: 生活事

今日放學 Miss本身叫我地留返起課室等佢黎  結果一放學個個都走晒

但好吾好釆比MISS見到 "的"我地返課室 果時仲唸住交收架....點知

算啦 話掂比MISS"的"返課室都好收返到好消息 E+都吾可以講住

因為係一個不能說的"備"密 哈^^

出左學校門口之後就同FD去食野 食完又周圍行 當消化下^^

返到屋企玩左陣電腦就訓返個教 咁樣既一日都幾無聊下

暑假點算好 點過 都好過返學 悶到嘔白泡






訪客留言 (返回 LinG_CaNdIcE 的日誌)


catdog123 於 2008-07-03 11:05 AM 發表:
cm..
cm..cm..
cm..cm..cm..
cm..cm..cm..cm..
cm..cm..cm..cm..cm..
cm..cm..cm..cm..cm..cm..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lilianduck 於 2008-07-03 10:15 AM 發表:
- coMMent Is foR y0u
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lamyanwing 於 2008-07-03 02:06 AM 發表:
我都覺得暑假好悶~
cm for u=]
要回嫁^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁你有冇搵野學呀
搵下野學會冇咁悶 我唸
Posted at 2008-07-03 03:07 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sally822 於 2008-07-02 11:05 PM 發表:
我都想走假....點知都比人叫返課室...
暑假去返工or學野就吾無聊啦...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你搵到工 搵到野學咩
吾係真的hip hop呀
 
Posted at 2008-07-02 11:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yoyo147 於 2008-07-02 11:02 PM 發表:
俾MISS"的"返課室都有好消息,,,咁好@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁miss同我地講左個好消息咪好囉
Posted at 2008-07-02 11:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]