氹氹轉,菊花園,炒米餅,
燸呀燸米團,五月初五去睇龍船,
阿媽叫我去睇龍船,
我唔睇 ,睇雞仔,
雞仔大 拎去賣 ,
賣得幾多錢呢 ?
賣到幾多隻呀 ?
唔知點解,
今日上中史堂果陣,
無啦啦諗起依首歌仔,
仲要係咁抄係本書度比miss差d發現(其實可能已經發現左?_?)
唔知呢=D
諗起依首歌,
就好開心,
不停回憶童年既快樂回憶,
無憂無慮,
開開心心跑跑跳跳,
幾開心啊∼!