今日P.E堂係游水呀!
我都好耐冇游水LA@@
今日換衫準備游個陣
D人係咁睇
我都差D睇到余SIR
游完之後又係咁
_____________________________
最好都係上英文堂
今日又係去001上
去到之後.....
個個都係開機禁埋保護模式'
D人就咁玩足成堂
打完鐘仲多人玩
因為老師比開機
老師又係到教人做pj
冇人理...佢地玩得仲hi