今日終於做晒功課啦!~
真係煩...咁多
好彩project唔係聽日交姐
如果唔係死緊
唉~今日一起身就11點
仲諗住9點起身做tim
搞到要做下3點幾先做晒
最煩就係做果過資料夾= =
___________________________________________
呢排都唔知咩事
又比人屈........
都係算
比呀邊個邊個成日話我打比佢= =
都話佐唔係嫁la = ="
聽日就返學lo
過得真係快..............
CM呀~!