今日7點幾就比人嘈醒佐!~
跟又訓.....
8點幾又醒...又訓
9點起佐就訓唔著= =
跟住去佐照"莫爾照相"
返到屋佐11點到
睇下電視
________________________________
明明今日放假= =
都要返去補課(IH)
真係慘
佢叫我地可以著便服
返到學校見到得2,3個著校服
跟住輝輝就出黎
我地有D就走開
佢問咩事著便服
我地話個李家祺比
跟住佢走去搵李家祺
...........................
李家祺出黎個陣黑口黑面
睇佢個樣都係比輝輝罵完
跟住我地串到佢冇聲出- -
一去到地理室佢就講野
都冇人聽佢講
成班人自己做自己野~!@@
早知今日就唔返LA
|