今日第一同二堂都係家政
同我同一組既果個冇返
好彩前個一兩日我話我買晒d野
如果唔係今日都冇得上堂
整"水果沙律"
個老師都唔識教既= =
都我地自己整lu'
好彩個個冇返
我一路整一路食
差d食到冇晒^^
_____________________________________
返到classroom之後
諗起要交義工記錄
即係走去拎時數
開頭cwe拎得5個鐘
我同佢講話3個ICP都係我負責
叫佢比多小小又唔得
跟住我去問MZ 謝
佢話唔識邊搞= ="
我同MZ LAI講
佢又比多5個鐘
total 11個鐘
真係好!~
|