好想野都唔係我想甘....><
好想野都係我想唔到的
金日自己回家......坐西西...到錦田..
自己坐係到 起馬坐左30份中..先回家...仲要係冇坐車...
自己一個好悶............想左好多野.....金日問反bb...點知
唔係我想 甘樣