好想快d放假呀....要陪bb去玩玩
好耐冇陪佢玩啦...
又要冇咩人打比我叫我出去玩,....,
想去天水圍都冇咩人= =
元朗就得打機..悶悶...
想好似果時起天水圍甘...
打排球打排球
我愛的排球都好耐冇打啦.........冇時間..好似就死甘..冇咩時間
係朋友就比cm....唔識都可以比cm