我還愛著你!!
但你還愛我嗎?!很掛念..真的很想念你=]*
還愛我的話..請你告訴我;-)
iloveyousomuch=]*
日有所思,,夜有所夢@_@
琴晚發夢..你同番我1齊;)
如果唔係發夢就好喇..
我真係好想我地好似以前咁..
開開心心咁過..但係e家我知道無可能..
但係我真係好驚會以後都見唔到你);
我真係好想見多你1次..而呢1次可能係最後1次]=
我在每夜..徹夜狂想!!!
看著!!電話中短訊..
聽著!!錄音的口訊..
昨天的你哪天再接近..(?)
我們能不能不分手?!親愛的別走..(?)
真的可能嗎..?
Bady I Love You So Much..你走了__我的心真的會在淌血!!
要放棄你..真的不是1件容易的事情..
我真的接受不了..
如果可以時間停頓的話..我1定會比以前對你好1百倍..
老天爺你真的耍弄了我..
曾經在我眼前!!卻又消息不見..
如果你不再出現..
__我的世界 還有什么可貴(?)
能不能給我一首歌的時間?*]
緊緊的把那擁抱變成永遠.~~
今日9點幾就同老婆出左黎..
買左b野食..係平台坐左勁耐- -
佢訓教@w@我係咁整醒左佢-3-
跟住就去左第1城食kfc@_@
食左99蚊..勁飽囉-.-"
跟住係低b冒險樂園玩左250蚊=v=
好貴..不過幾好玩既又/333\
跟住就番左屋企lu.....
43 days;D
同番老婆1齊既日子..日日都咁開心
iloveyoubaby^3^
今日同左老婆..星仔..soyan去左溜冰;)
幾好玩..我發覺我玩咩都咁鬼叻架姐=3=
跟住去左葵芳..行街..跟住就番左沙田..
係1個地方..坐到7點就走左lu..
對唔住呀..老婆/33333\
我今日都唔應該發你脾氣既=v=
對唔住呀..
我都會珍惜呢2個月架=]*
你是我所有=D*