呢個暑假話咁快就到左尾聲喇-3-
有d唔想番..有d想番>3<
呢個暑假其實無咩野做..日日夜晚4點幾先訓..
中午4點幾先醒-,-不過呢d生活都幾正既..
係悶左d姐xp..去到e家先有幾個活動玩下..
前日就去左o.p@@聽日就去魚排吊魚..
最煩就係我仲有2本暑期work book味做呀>_<
有無人可以借黎抄下呀-3-
男人不壞;女人不愛A_A
今晚我愛的人在散心..可惜我太不幸沒有份/__\
on99既暑期-,-最憎有暑期功課...屌=3=
就快又要番學喇..中4會唔會難好多呢?_?
都仲係味知之數@@
記得忘記/333\
放手..放開所有..彼此更自由..
放手..我的牽掛~找不到盡頭..
放手....期望妳幸福甚麼都有=]*
也許;愛很深厚..
放手.....至可擁有!!!!
我真係唔知點做好-3-
有無人可以教我點做?!
我講得出口..但係我知自己唔係咁容易可以做得到/333\