我知我ge問題,我都想改,我也好用心改,但請各位不要吹我,也不要阻我,因為我真的是很有心,可能大家唔會信,但我會用我的行動來証明一切,我只想要的是信任。
我好鍾意講呢句說話,就係>係呢個世界上無野係無可能的,凡是也有他的可能性,只在乎成功與否,對我來說是無野是無可能的,因為我是能人所不能的!
我要努力練鼓,比我band隊ge人知道我唔係無用ge人,努力。
留意自己動作,同發力,操多d拍d機,加左腳8分就ok!