一句講晒,一切盡在不言中!!!!
各位我又寫野啦,自從上次寫完之後真係太忘了....開左都唔得閒寫,唉!
不過講真,自上次之後都真係發生左好多野,但我又唔想寫...(唔好打我呀,我真係唔係幾想寫,因為太多了= =)
已家都就來放假lol,不過都係要溫書.....唔係好想溫....點算,但又就會考,唉!
總言之,與其詛咒黑暗,不如燃燒自已!!!!!!!