| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
-o-'' |
|
mmmm.好耐好耐冇打日記la~因為 上睇書~連上堂都光明正大咁攞住本書睇 -3-'
今日係上星期...五堂! chin x2:好悶~好想瞓..但唔可以 o(>.<)o
re:睇左一套片..講耶穌被釘十字架既時候既情況..有一幕好恐怖
睇完之後..更加覺得耶穌既竇血..救左世人呀!!成長新動力:爆悶~一定唔可以瞓~撐左好耐-3-
IS..GEO:唔係好悶>(=.=)
好想快d睇完金庸d書~有爆多書都好想睇架~但又冇咩時間wo
|
|
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
進 於 2007-03-21 05:47 PM 發表:
|
|
|
哥 於 2007-03-19 05:05 PM 發表:
|
|
|
林林''' 於 2007-03-18 06:08 PM 發表:
|
|
|
阿誠 於 2007-03-18 11:48 AM 發表:
|
|
|
思思~ 於 2007-03-17 06:37 PM 發表:
|
|
|
翩� 於 2007-03-16 03:57 PM 發表:
|
|
|
angus 於 2007-03-14 06:35 PM 發表:
|
|
|
yuyu 於 2007-03-14 06:27 PM 發表:
|
|
|
b88 於 2007-03-14 06:15 PM 發表:
|
|
|
alex 於 2007-03-14 06:04 PM 發表:
|
|