我有2日冇打Qooza la~~
點解??
because我前日(22/8)我要補習so我就打5到qooza
23/8我11:30約咗我屋企人出去紅磡飲茶+拜我太嫲
今日我番咗銀樂.....唉~講起真係慘la我......成日都比人蝦......
我好開心ar今日,我睇到la~~你地話咩??
我今日終於睇到邊個入到我地o個班la.....不過5係內聯網.....而係番學校睇...
Yeah~