我今日冇出街!.... 點解??
咪就係我今日一定要做曬D功課先可以去行街街~(HEHE....) 仲有1日--仲有1日 聽日係我最開心O既日子AR~
5知有邊個同我一班呢??[期待ing~] 宜家超中2睇"爆笑管家工作日誌"黑執事"棋靈王" 呢o既套動漫爆好睇........