今日我勁無奈.....仲O咗嘴添
咪就係我無la la比羅xx電囉!!
勁無奈~
激死我la!! 激死我la~我舅父竟然delete我o既應援團!!!
唉~又要從頭玩過...唉~~
不過好彩整咗之後5駛從頭玩過暏.....
極期待星期5既來臨ar!!
星期6我去5去(溫董)屋企好呢??