琴日我冇打qooza呀!!
點解??咪就係我琴日煩緊D野囉.....你地問係咩???
算la~廢是講la...廢是又諗番起D傷心事la...
講番起今日la....今日係我番英文班生涯o既開始....
5知以後我會點呢??
今日係我有史以黎哩篇野寫得最多o既1篇
{{完}}