| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-12-29 |
分類: 未分類 |
e個聖誕節好鬼悶!!!
尖沙咀d燈飾都唔靚
所以冇去到
係聖誕節最開心係
我份聖誕禮物
係Vivienne Westwood頸巾>3<超靚
我表妹份聖誕禮物係odm錶
我表姐份聖誕禮物polo銀包
全部都係ar嫂送
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
今日俾何浩楓嘈醒左
佢睇緊nba 勇士vs湖人
孫悅入最後果球(帥!)
睇完波ar媽買左麥當上黎食
之後就做功課
用左4粒鐘都末作完文
都冇落果街
有冇人可以俾d功課我交?!?!
|
| 發表時間:2008-12-29 08:31 PM |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 66 | »
|