| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-11-05 |
分類: 未分類 |
近排去左教育營
起唔好'反'
日日要曬........hot
野食又難食
小食部d野食又貴
又要做專題(!!!!!!妖!!!!!!)
最激就去鬼屋
勁爆笑,我唔隻鬼出'黎'
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
星期日,ar 爸去左3g分店
轉左部手機俾我>3<
同買左d壽司做lunch
慶祝ar爸生日
______________________________________________________________________________
就'黎'要考試......................................
|
| 發表時間:2008-11-05 07:39 PM |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 66 | »
|