『〞愛你的人係*我〞』●我們仍然是好友嗎••※友誼萬歲

2007 年 4 月 23 日  星期一   晴天


正呀....... 熱情 分類: 未分類

今日.......(MON)

今日落好大雨呀.....

好彩我有帶姐.....哈

早讀....MISS  NG

I.S <湯牛眼>正呀...

有D人好怕....

有咩好怕呀....

望真D......好令架...

話甘快就湯完啦...

真系好5舍得....

小息....陪KAWAI借BK

同埋我要當值...

HIST.林SIR又系度搞笑

MATHS.代課

太好了....哈

放LUNCH,,,

食完...就黎late...

系甘跑番去...唉

PTH...系度上XG

跟住呀SIR叫我起身讀篇文

中文,..DULL

放学啦...番屋企






訪客留言 (返回 LoWanSze 的日誌)


Lo Wan Sze 於 2007-07-14 10:03 PM 發表:
my name is Lo Wan Sze too.
but i am 28 years old.
i find your blog by incident
just feel amazing to know another girl share the same name as mind.
u can drop me a few lines if u like.

here is my blog, n cheating.
http://[email protected]

cheers
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Lo Wan Sze 於 2007-07-14 10:01 PM 發表:
hello
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]