|
2007 年 4 月 23 日 星期一  |
正呀.......  |
分類: 未分類 |
今日.......(MON)
今日落好大雨呀.....
好彩我有帶姐.....哈
早讀....MISS NG
I.S <湯牛眼>正呀...
有D人好怕....
有咩好怕呀....
望真D......好令架...
話甘快就湯完啦...
真系好5舍得....
小息....陪KAWAI借BK
同埋我要當值...
HIST.林SIR又系度搞笑
MATHS.代課
太好了....哈
放LUNCH,,,
食完...就黎late...
系甘跑番去...唉
PTH...系度上XG
跟住呀SIR叫我起身讀篇文
中文,..DULL
放学啦...番屋企
|
|
|
Lo Wan Sze 於 2007-07-14 10:03 PM 發表:
my name is Lo Wan Sze too.
but i am 28 years old.
i find your blog by incident
just feel amazing to know another girl share the same name as mind.
u can drop me a few lines if u like.
here is my blog, n cheating.
http:// [email protected]
cheers
|
|
|
Lo Wan Sze 於 2007-07-14 10:01 PM 發表:
|
|