母親節-v-;...琴晚仲同阿媽吹話煮野比佢食-__-;
點知今日果餐...正-v-;
連自己都食唔落口...XD"
算啦算啦...當糖係鹽..係咁落=v=
仲要係落係d湯到;...笑死-v-;
比阿媽話左一大餐-v-;
食到腎虧咁濟..;你娘親......
第日都係唔好點吹水..-v-;
車大炮神手是也(嘔飛
成日係到打機-v-;
玩石器外傳...少血到娘親都唔認得
防又低-__-打毛毛咩....
幾下比隻同lv怪秒殺...雖然話就話係法師姐
都唔洗咁阿= =;
潛意識去避開問題...;我都唔想
我唔想將事實講出黎;...
係你個blog見到你果段野..唔知點做好..
我冇資格再去係你身邊安慰你..;
我唔想你咁..我做唔到d咩..be haapy
★.-我還是想守護著你*`'
|