| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 9 日 星期四 |
2007-08-09 
|
|
當我今日搭緊車去練舞既時侯. 個豬YOYO打黎話吾駛練舞牙!><
佢仲叫我快D搭番轉頭 *0* 佢未訓醒定喇!!
所以我就系車公廟落車.而且撞到包包=) 呵呵*
之後去左沙田. 撞到嘉希.嘉欣. 付荷等等..好吾知點-3-
之後..去左大眾* 又睇我最愛既牙立 囉! 呵呵>3<
睇極都吾夠咁! 哈哈 *V* 有冇人送牙立俾我牙?
之後去左打機*** 爽都爆炸!! yoyoyoyo~
|
| 刊登時間:2007-08-09 08:06 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 51 | »
|