| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 10 日 星期五 |
2007-08-10 
|
|
今日六點鐘就俾人打電話黎嘈醒 *0*
仲叫我出街.. 佢肯定未食藥喇! 之後訓番..
九點鐘再俾人嘈多次.. 救命咯!
十二點幾.嘟嘟打黎.我未訓醒 =) 訓到一點幾..
hea左陣.. 俾家姐捉左出沙田.8號風球!!
去到系差吾多所有鋪頭都關門了!!
之後..家姐話搵fd.就咁掉低左我咯! 咁我自己行左陣..
有個靚仔話要黎搵我wo! 咁就咪佢搵下啦-v-哈哈*
之後去左仙跡岩hea. hea到六點幾..
靚仔陪我搵番家姐後.然後各自番家*
系電視見到牙立喊! 好心痛牙><
|
| 刊登時間:2007-08-10 08:58 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 51 | »
|