| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 12 日 星期日 |
812卓立簽唱會=) 
|
|
今日系我十六年黎最開心既其中一日=)
812_卓立簽唱會* 我去左喇!!差d吾識路牙!!好彩問左我daddy! 哈哈 =)
去到新太陽廣場後.排隊等左兩粒幾鐘!嗌佢個名嗌左兩粒幾鐘! *0*
佢唱歌個時都系嗌足咁耐歌詞!!可能因為系卓立既歌.所以我冇喉嚨痛!!
等多一陣.簽名喇! 同佢面對面*仲對我笑添牙!
差d俾佢電暈添喇! 面都紅埋><
就算俾幾多個fd話我痴線 *3* 我都覺得系超級值得!
卓立 i love you>3<
|
| 刊登時間:2007-08-12 07:52 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 51 | »
|