今日 放假 ^ ^
見得閒 就開左個Blog 玩下~!
下午~~
同班同學去~左~ 青洲 踢 皮 球
實在很爽~~
可能因為自己好內都未落過街場踢 所以有小小exciting
入面d人 個個都好有善 個個都係有型有款 = __ = ''
第一場落到去 波皮都未 hi 到 就比人 ko
哇 ~ d人猛到 = =''
好彩我都唔汁輸 入返兩球 過下引
不過 真希望下次不要再去
去青洲對我黎講 實在太遙遠
塔車來回都要 6.4
好唔掂水 = =