無打 blog 咁耐
差d連密碼都唔記得 \ \ = = / /
係時候 要打 返d野上去 如果唔係 可能會比人封 [ a.c ]
依個星期
考試
應該都冇咩大問題
係差數學一科 灰左小小
其他 科目 力保 70 大關
盡力喇~!!
完埋e個 exam 應該會 去考 摩托車
希望到時 ok喇
暑假可能比較忙 ....
忙咩.?
我都未知 。
正係 知道 有一大堆野要我去處理~!
金句:
從來 被 低估 卻 永不 言棄