琴晚 同 謙謙 , 建羊 , 輝輝 & 輝輝朋友 去打邊爐~~
結果又 7 點 幾 打到10:45
我地一路係咁食 一路係咁玩
玩咩.? 未就係玩 [ 鬥唔講嘈口 ]
邊個講左嘈口 就有野食獎

結果~ 識得我地嘅朋友應該都知道邊個係大贏家...
無錯~~佢就係 [ . . ]
打完之後 去左 [ 謙謙 ] home 天台玩撲克牌
又20樓望落去 你個 樣 會有 d 戚~~
玩完12點幾返到去home ~~


天台~~夜景唔錯~~
今日~ 訓到11點幾 神~~
之後去左食早餐 3:00幾去左呂home~~
之後去左 M P 5 玩 很久冇玩啲 left 4 dead
lag得很~ 個大佬一出場 就係我地重玩嘅時候
玩到我地4個樣戚哂....
之後就同梁子 , 呀9 行路返home..
去到 3各花園 因為太熱 就 塔車返 home~~
|