星期六 , 日 去左 番禺 歷奇
星期六 6:45am 起身 之後就去關閘 等齊人 8點幾 出發 但係 4 缺 1 
之後坐車坐到11點幾 去到 竟然 見到熟人 仲要係唔至1個...........
之後成日都係咁玩活動~~!
晚上就成班人 玩撲克牌 學識左玩 killer 同 7連珠
個7連珠先最底死 玩到 濕 曬 搞到成張床 都係 朱古力 同 糖
梁子你個 m j 動作 好掂 搞到d女仔 O 曬咀
玩到3點幾就訓了
之後 星期日d 活動都ok
係爬牆 辛苦左d
之後就上車返澳門
全個歷奇活動都ok好玩 又可以識到d新朋友仔 不錯
又話攞佢msn>?? 
|