今日,我地打算去打波 可惜,天意弄人 下雨,搞到又冇得打 之後見到個人佢撞到人 咁我同d fd係到笑 佢就罵我地 跟住,我地就快走 仲有 我一番到家 仲想好好地休息下 點知 比個女仔罵 都唔知佢做咩 我又冇得罪佢 今日真係倒楣 886