最近日日都要練籃球,最無奈係星期一開始練,但星期六就要去比賽!!!我自己本身係籃球方面唔係好叻,係喱幾日真係要惡補一下.但我發現我係喱幾日投球好咗,準咗!希望星期六既比賽有一個好成績!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!