Lost0200
暱稱: 迷
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
買左新單車...
又係冇乜野...=.=
都係冇乜野打-.-;
好悶-.-
呢排番梗summer schoo...
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
k宜既xanga
你想論壇
裕既xanga
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 5 月 12 日  星期六   晴天


exam結束 分類: 未分類

哇exam終於完啦= =(雖然我冇溫過書加都係咁過冇咩特別)

仲放2日假tim∼(= =不過係星期6同星期日呢-.-可以話廢話)

之前唔記得打2家打番

上個星期日我同埋我表哥我姑姐去睇蜘蛛俠3 lu,呢次係我第一次係usa睇戲(廢話=.=)第一次睇eng戲冇中文字幕(搞度有小小唔明佢講咩)第一次去咁大間戲院同埋睇咁大個銀幕...(呢邊多地方好多....所以先可以整咁大)

蜘蛛俠3我等左好耐...(ps我地呢邊5月4先上映...點解仲遲過hk-.-唔係全球同步咩...) 好耐之前知道講變黑蜘蛛...好型...

套野既重要角色係蜘蛛俠,佢條女,佢個好友(綠魔2”細”),vemon(毒魔,好似蜘蛛俠個隻外星物體)同埋沙人(佢都玩逃啊-.-係戲入面佢prison break啊xdd)最後佢好友救左蜘蛛俠宜死....






訪客留言 (返回 Lost0200 的日誌)


裕 於 2007-05-15 01:04 PM 發表:
好想睇呀~
最衰kau果日唔想睇~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Lost0200 於 2007-05-12 01:59 PM 發表:
係者...
公牛一定輸lu~
今日warriors嬴番場,嬴20分勁~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kau111222 於 2007-05-12 09:53 AM 發表:
hihi
活塞勁呀
3-0
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]