哇exam終於完啦= =(雖然我冇溫過書加都係咁過冇咩特別)
仲放2日假tim∼(= =不過係星期6同星期日呢-.-可以話廢話)
之前唔記得打2家打番
上個星期日我同埋我表哥我姑姐去睇蜘蛛俠3 lu,呢次係我第一次係usa睇戲(廢話=.=)第一次睇eng戲冇中文字幕(搞度有小小唔明佢講咩)第一次去咁大間戲院同埋睇咁大個銀幕...(呢邊多地方好多....所以先可以整咁大)
蜘蛛俠3我等左好耐...(ps我地呢邊5月4先上映...點解仲遲過hk-.-唔係全球同步咩...) 好耐之前知道講變黑蜘蛛...好型...
套野既重要角色係蜘蛛俠,佢條女,佢個好友(綠魔2”細”),vemon(毒魔,好似蜘蛛俠個隻外星物體)同埋沙人(佢都玩逃啊-.-係戲入面佢prison break啊xdd)最後佢好友救左蜘蛛俠宜死....
|