Lost0200
暱稱: 迷
性別: 男
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
買左新單車...
又係冇乜野...=.=
都係冇乜野打-.-;
好悶-.-
呢排番梗summer schoo...
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
k宜既xanga
你想論壇
裕既xanga
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 7 月 3 日  星期二   晴天


呢排番梗summer school(夏令學校) 分類: 未分類

冇乜野好打=.=汗(應該話唔出得街xd)

係屋企...好乜悶lo...網又冇野好上...部電腦又唔係快-.-(係我接受唔到者...xd)

我一個星期打一,2日波咋都係

之後係屋企就悶度...唉

日日係度狂打機...玩nba2k7(真係好正...)可以買人換人打一季有新秀入playoff(季後賽)等等.......仲之現實nba可以做既大部分佢都得...我玩度第2季...用梗spurs...2季都係第一種子xd(今季仲要一場都未輸過xd)

今日冇番summer school...因為遲起身xd

真係好悶=.='

呢排聽歌唔知點解一定係咁聽度深愛=.=(ps:我用千千既隨機抽歌)

================================================================================================================ 

歌名:深愛
歌手:衛蘭

作曲/編曲/監製:雷頌德
填詞:林夕

多麼感激永遠都想我好 
你對我笑著用心分擔我苦惱
只差一張藍圖 
講彼此的前途 
我獨怕做人目標太快已得到
一起分享世界多少領土 
你卻已控制著我 每個喜好
永遠地去擁抱 
如何做到 
我聽過最喜歡的 
難得到老

*多得你的深愛 
啦啦啦… 
以後離開悲哀
啦啦啦…
你種在心內
縱離開 曇花也照開

終於了解戀愛
啦啦啦…
愛莫大於深海
啦啦啦…
要是被傷害 如為了你
值得我喝彩
你若然不在 怎麼感慨
亦不悔有這 最動人的愛


好的東西最怕捉緊太久 
據說愛剎那便當永遠擁有
愛過便已足夠 
如何是夠 
有天你若放手 
怎麼可看透

Repeat*

敢追憶到未來

可一不可再

 ===============================================================================================================

聽歌都可以諗番起香港d野-.-我有d無奈






訪客留言 (返回 Lost0200 的日誌)


裕 於 2007-07-05 01:53 PM 發表:
完了吧!
hk既嘢唔好再咁執著..試下放低....
us可能有比香港更好既嘢呢..女都可能好d架xd講笑= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

...
我知你個可樂仲好者xdxdxxdxd對你黎講xd
 
Posted at 2007-07-11 01:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]