冇乜野好打=.=汗(應該話唔出得街xd)
係屋企...好乜悶lo...網又冇野好上...部電腦又唔係快-.-(係我接受唔到者...xd)
我一個星期打一,2日波咋都係
之後係屋企就悶度...唉
日日係度狂打機...玩nba2k7(真係好正...)可以買人換人打一季有新秀入playoff(季後賽)等等.......仲之現實nba可以做既大部分佢都得...我玩度第2季...用梗spurs...2季都係第一種子xd(今季仲要一場都未輸過xd)
今日冇番summer school...因為遲起身xd
真係好悶=.='
呢排聽歌唔知點解一定係咁聽度深愛=.=(ps:我用千千既隨機抽歌)
================================================================================================================
歌名:深愛
歌手:衛蘭
作曲/編曲/監製:雷頌德
填詞:林夕
多麼感激永遠都想我好
你對我笑著用心分擔我苦惱
只差一張藍圖
講彼此的前途
我獨怕做人目標太快已得到
一起分享世界多少領土
你卻已控制著我 每個喜好
永遠地去擁抱
如何做到
我聽過最喜歡的
難得到老
*多得你的深愛
啦啦啦…
以後離開悲哀
啦啦啦…
你種在心內
縱離開 曇花也照開
終於了解戀愛
啦啦啦…
愛莫大於深海
啦啦啦…
要是被傷害 如為了你
值得我喝彩
你若然不在 怎麼感慨
亦不悔有這 最動人的愛*
好的東西最怕捉緊太久
據說愛剎那便當永遠擁有
愛過便已足夠
如何是夠
有天你若放手
怎麼可看透
Repeat*
敢追憶到未來
可一不可再
===============================================================================================================
聽歌都可以諗番起香港d野-.-我有d無奈
|