好喇好喇... 終於都第二篇喇=] 果然不出我所料.. 真係好似以前xG咁.. 唔會日日打 xD 多謝咁多位新識o既Qooza Fd 的Cm =] 我都會多d時間上黎的 =] 不過呢排真係超級忙.. 正因為同Rhodes仔轉左Plan囉.. 我都知..個Wall真係難睇左d =] 有時間先再整啦xD Cm唔該... =]