我諗..大家都知金日係鼎鼎大名既中秋節..
金日呢..我會係夜晚落街玩既..哈哈哈哈=]
好似唔係好關你地事啵..[sorry呀..-,-"]
咁算啦..等我再講下金日d事先..T^T
金日..其實我就唔係話太開心既..
因為金日我地要調位..我唔制呀..T^T
我都唔知呀sir點調位架..[你識唔識架..]
唉..不過算啦..唔調都調左啦..嗚嗚嗚..
好啦..見金日就係中秋節..咁就放過呀sir啦..=]
{ 哈哈哈=]我真係好好人啦..-,-" }
金日打到黎呢到啦..係咁..遲d再打過..
|