| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 1 月 17 日 星期三  |
派卷  |
今日派左西史卷...全班有17個人唔合格...初初我以為我一定唔合格...
但係派左卷後..輕鬆哂..因為我合格呀...之後中文堂..派中文卷..死緊..
.但係張娟今日無返學..好野...但係..她無返都要俾咁多功課我地做..唉.
..之後英文堂..派埋作文卷..好彩都合格...~~~=3=~~~
|
| 刊登時間︰2007-01-17 08:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 12 日 星期五  |
考完試啦  |
好野...終於考完試啦....好開心啊........不過d成績就........唉......不過唔緊要...
因為考完試so好開心.....我今放左學之後去左我朋友屋企度玩..真係好開心呀
.........考完試真係輕鬆呀...成個人鬆哂........ |
| 刊登時間︰2007-01-12 10:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 26 | »
|