| «‹ January 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 1 月 10 日 星期三  |
[中文聆聽][電腦][通識]  |
今日考左[中文聆聽][電腦][通識]
第一節:考中文聆聽..
聆聽播得鬼死咁快...聽都聽唔切呀..
就算聽到都寫唔到啦...唉..最尾果頁
好難呀..由其係果個表呀..都聽唔到佢
up咩..所以都係亂填一通架炸..一定"
肥佬"...唉..
第二節:考電腦..
睇到份卷咁多頁....時間又唔係好夠喎.
.我差d唔夠時間呀....差唔多成份卷都係
..問答題..好多橫線...填充題三分一題
...咁鬼多分...我又係亂填架炸..又肥緊
.....唉
第三節:考通識..
今次係第一年考通識..唉.................
都唔少架...但係時間又咁少...得個七個字
時間做..做到一半..我先知唔夠時間做....
我就係咁寫...係咁寫...寫到d字樣衰到死..
連我自已都唔知自已寫左d咩呀...始終都做
唔哂...唉..靜番幾題炸..俾多幾分鐘就做得哂
啦....唉,..............
|
| 刊登時間︰2007-01-10 03:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 8 日 星期一  |
考試  |
今日ge天氣冷到癡線啊...so我訓到好遲先起身...之後返到學校..就...溫書...唉中史有咁多野溫....
之後就考英文作文...唉...作黎作去...都唔知自已想作d咩啊...唉... 睇番自已作d野..都知自已作d咩
今次考試一定死緊啊........

|
| 刊登時間︰2007-01-08 08:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 26 | »
|