今日上通識堂好悶,我又想訓教
我根本就冇聽老師講野!我覺得講中國呢個題目好悶
連老師都話好悶!我合埋左眼一陣,我間離個個叫醒左我!
不過我一陣又合埋左對眼!
之後老師話比返D禮物係通識2,3測驗頭3名嘅人
有好多文具係無印,超靚
因為我係通識2,3測驗嘅成績都係頭3名
所以我有兩枝筆:鉛心筆,黑色原子筆!
今日係盈盈嘅生日!!
生日快樂!!!^V^