今日週會堂去左禮堂到聽講座
係關於(天文),嘩.......超悶..........
我係禮堂到中下中下,我好想訓教
但係我驚比老師罵!
都唔知點解有d人會咁專心去聽
仲識問問題,但係我都唔知佢地問咩
個個教授話佢講完野之後,我地就勁大力咁拍手
(其實我諗有好多人拍手嘅原因係因為個教授終於講完野,唔洗再中下中下,可以返班房!!)
我真係頂唔順,我根本就唔明佢講咩!
我最憎聽埋d咁嘅野!呢d野我一d興趣都無!