想得天真  |
分類: sTeVeN ^&^ CaThY |
Sunday 27th July, 2008
呢一日發生一件我一直以為唔會發生係我身上0既事.............終於都發0左
令我啞口無言,無奈......不知如何對應
(伯友仲終於都........唉 ! 婆媳關係)
記係心........算喇 !!!
呢件事困擾左我好耐,問過身邊D Friend ,意見正負各有不同
但,太多數都認為我.......應該同嚴生講
避免大家0既誤會愈來愈深
兩個人分擔,總好過一個人獨力承擔
結果....................到宜家仲未解決 !!!
好煩,好無奈.......唔想再諗,唔想理................好想突然間失憶,咁就一天都光曬 !!!
|
2008 年 7 月 15 日 星期二  |
又歡喜一場  |
分類: →傷心◎日子...... |
原本打算下個月去旅行
宜家又要......等到11月先去
唉 !都唔知到時又會唔會去喇
諗住做完手頭上既野,可以休息下......去玩下,散下心
呢個月真係做死人,過埋今個暑假都係係時候考慮轉工喇
點知人算不如天算
誰料...嚴生
做手術,有傷口係身
唔可以遠行
又唔可以去熱既地方
唯有,等佢好番先去泰國喇
自己去近既地方.....輕鬆下喇
宜家......最矛盾既係.....我....是否真的愛他呢?? 自己也回答不了這個問題 !!! 為什麼,我還會想這些呢,心切不是穩定了嗎?
但,就是...少了戀愛的感覺、回憶 !!! |
2008 年 7 月 12 日 星期六  |
幸好~~唔算嚴重  |
分類: sTeVeN ^&^ CaThY |
2008年6月12日
今日,係嚴生出院,終於都了左件心事,以後唔駛再心"囉囉亂"..........擔驚受怕..........一味係咁亂估癧估去喇,一切都雨過天晴喇
入院住左4日3夜,埋單成3萬幾銀喇又,唉 !!!
呢間醫院真係吸人血家,咩都係要錢...錢...錢
之前肚痛入一入去......咁就$930,幾鬼心痛..........."錢"
不過,佢做完手術之後,我除左係佢身邊照顧佢日常.....d野之外,我冇野可以再為佢做
我唔知佢宜家既感覺有幾痛,但,我只知道佢個傷口........真係好深..........諗起都覺得恐怖
呢D算係我地難忘既經歷瓜!!!
只從9號陪佢入院至今日
連續幾晚都去醫院陪佢,雖然佢叫我早D休息,.......但我去遲半個鐘,已經問點解咁遲,以為我唔去探佢......."人"真係口不對心既
講真,係好累,因為呢個月真係好難過,好多野做呀,仲要對足部電腦成日.........冇停過.......隻眼真係好辛苦,不停咁流眼水,"陰工" |
2008 年 6 月 8 日 星期日  |
都是我的錯  |
分類: sTeVeN ^&^ CaThY |
也許,我真的不該和椒一起
但,既然選擇了開始,就不該再為以前的事而煩惱
最重要的不是現在嗎 ???
那都是過去的事,還想來干嗎 ???
尋日,同佢雜屋既時候
睇到佢同佢EX一齊去日本D相,不其然咁產生少少妒忌,心裹面又有D唔舒服
係唔係我對佢太過冇要求呢?太過隨和呢?太過為佢著想呢?
係目前我是否不應該.....我地既將來諗咁多呢,會唔會同佢結婚都言之過早,自己係唔係.....真心愛佢,我都唔知?
原本尋晚好想返屋企,但應乘左佢媽過去食飯,所.............
佢都feel 到我唔開心,成晚冇咩點講野!!!
有時會諗,點解耍我遷佢
我放假佢又可以放假陪我
根本冇諗過我想點
尋晚,好想同佢講分手,但.......最後都係講唔出口 !!!
或者,我已經到左不可回頭既地步
佢屋企人都對我算好
家姐同我都好多話題,對我都好......
到左呢個時候,我先至放手,是否太遲 呢 ??? |
2008 年 6 月 7 日 星期六  |
黑仔"+" 興奮  |
分類: ※ ~_~ 『家常便飯』→... |
尋晚,係文仔既BB囡滿月晚宴
我同興仔、財叔出席
俾左人情,同埋買左兩套衫仔俾BB囡
做小朋友真係好,萬千寵愛在一身,個個都爭住抱個BB
抱上手果刻,感覺好特別...............BB真係好可愛
又可以睇住佢成長喇 !!!
今日係星期六
淨返半DAY
但,結果唔駛返
由尋日開始......雨........一直冇停過
今朝大約6:50開始拆黑色雨
一直等到10之後,..,,,,,先開始可以安心訓喇,應該唔駛返喇
11:05...........黑雨即變紅雨,岩曬我地既心意 又俾小云UP中11點會停掛黑雨
個個都開心都........"震"
唔駛返工,出面又落雨,咁唯一留係嚴生屋企................幫佢雜屋喇
點知........今朝食緊早餐果陣
佢阿媽殺左上黎
想避都避唔到,
好鬼"瘀"呀
又唔知講D咩好喎
第一次見面..........就俾佢見到我岩岩起身既樣............"無奈" + "失禮"
嚴老太走左之後,我就開始雜....................點知中途又上返嚟
今次避冇可避,唔可以再推,只好應乘今晚過去食飯
又順便囉D"糉"返去俾我媽子食
一雜就幫佢雜左成日屋,到宜家
仲要洗左兩次衫 !!
累了 !!!
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 28 | »
|
| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|