2008 年 7 月 29 日  星期二   酷熱


想得天真 不安 分類: sTeVeN ^&^ CaThY

Sunday 27th July, 2008

呢一日發生一件我一直以為唔會發生係我身上0既事.............終於都發0左

令我啞口無言,無奈......不知如何對應

(伯友仲終於都........唉 !   婆媳關係)   

記係心........算喇 !!!

呢件事困擾左我好耐,問過身邊D Friend ,意見正負各有不同

但,太多數都認為我.......應該同嚴生講

避免大家0既誤會愈來愈深

兩個人分擔,總好過一個人獨力承擔

結果....................到宜家仲未解決 !!!

好煩,好無奈.......唔想再諗,唔想理................好想突然間失憶,咁就一天都光曬 !!!

 

 

 

2008 年 7 月 15 日  星期二   陰天


又歡喜一場 無奈 分類: →傷心◎日子......

原本打算下個月去旅行

宜家又要......等到11月先去

唉 !都唔知到時又會唔會去喇

諗住做完手頭上既野,可以休息下......去玩下,散下心

呢個月真係做死人,過埋今個暑假都係係時候考慮轉工喇

點知人算不如天算

誰料...嚴生

做手術,有傷口係身

唔可以遠行

又唔可以去熱既地方

唯有,等佢好番先去泰國喇

自己去近既地方.....輕鬆下喇

 

宜家......最矛盾既係.....我....是否真的愛他呢?? 自己也回答不了這個問題 !!! 為什麼,我還會想這些呢,心切不是穩定了嗎?

 但,就是...少了戀愛的感覺、回憶 !!!

2008 年 7 月 12 日  星期六   雨天


幸好~~唔算嚴重 鬱悶 分類: sTeVeN ^&^ CaThY

 2008年6月12日

今日,係嚴生出院,終於都了左件心事,以後唔駛再心"囉囉亂"..........擔驚受怕..........一味係咁亂估癧估去喇,一切都雨過天晴喇

入院住左4日3夜,埋單成3萬幾銀喇又,唉 !!!

呢間醫院真係吸人血家,咩都係要錢...錢...錢

之前肚痛入一入去......咁就$930,幾鬼心痛..........."錢"

  

不過,佢做完手術之後,我除左係佢身邊照顧佢日常.....d野之外,我冇野可以再為佢做

我唔知佢宜家既感覺有幾痛,但,我只知道佢個傷口........真係好深..........諗起都覺得恐怖

呢D算係我地難忘既經歷瓜!!!

只從9號陪佢入院至今日

連續幾晚都去醫院陪佢,雖然佢叫我早D休息,.......但我去遲半個鐘,已經問點解咁遲,以為我唔去探佢......."人"真係口不對心既

講真,係好累,因為呢個月真係好難過,好多野做呀,仲要對足部電腦成日.........冇停過.......隻眼真係好辛苦,不停咁流眼水,"陰工"

2008 年 6 月 8 日  星期日   陰天


都是我的錯 疲倦 分類: sTeVeN ^&^ CaThY

也許,我真的不該和椒一起

但,既然選擇了開始,就不該再為以前的事而煩惱

最重要的不是現在嗎 ???

那都是過去的事,還想來干嗎 ???

尋日,同佢雜屋既時候

睇到佢同佢EX一齊去日本D相,不其然咁產生少少妒忌,心裹面又有D唔舒服

係唔係我對佢太過冇要求呢?太過隨和呢?太過為佢著想呢?

係目前我是否不應該.....我地既將來諗咁多呢,會唔會同佢結婚都言之過早,自己係唔係.....真心愛佢,我都唔知?

原本尋晚好想返屋企,但應乘左佢媽過去食飯,所.............

佢都feel 到我唔開心,成晚冇咩點講野!!!

有時會諗,點解耍我遷佢

我放假佢又可以放假陪我

根本冇諗過我想點 

尋晚,好想同佢講分手,但.......最後都係講唔出口 !!!

或者,我已經到左不可回頭既地步

佢屋企人都對我算好

家姐同我都好多話題,對我都好......

到左呢個時候,我先至放手,是否太遲 呢 ???

2008 年 6 月 7 日  星期六   雨天


黑仔"+" 興奮 驚訝 分類: ※ ~_~ 『家常便飯』→...

尋晚,係文仔既BB囡滿月晚宴

我同興仔、財叔出席

俾左人情,同埋買左兩套衫仔俾BB囡

做小朋友真係好,萬千寵愛在一身,個個都爭住抱個BB

抱上手果刻,感覺好特別...............BB真係好可愛

又可以睇住佢成長喇 !!!

 

今日係星期六

淨返半DAY

但,結果唔駛返

由尋日開始......雨........一直冇停過

今朝大約6:50開始拆黑色雨

一直等到10之後,..,,,,,先開始可以安心訓喇,應該唔駛返喇

11:05...........黑雨即變紅雨,岩曬我地既心意又俾小云UP中11點會停掛黑雨

個個都開心都........"震"

 

 

唔駛返工,出面又落雨,咁唯一留係嚴生屋企................幫佢雜屋喇

點知........今朝食緊早餐果陣

佢阿媽殺左上黎

想避都避唔到,

好鬼"瘀"呀

又唔知講D咩好喎

第一次見面..........就俾佢見到我岩岩起身既樣............"無奈" + "失禮"

嚴老太走左之後,我就開始雜....................點知中途又上返嚟

今次避冇可避,唔可以再推,只好應乘今晚過去食飯

又順便囉D"糉"返去俾我媽子食

一雜就幫佢雜左成日屋,到宜家

仲要洗左兩次衫  !!

累了 !!!

 

 



Lover7758520
暱稱: ※Cathy←◎ 亞靜
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
澳門半日遊
胃出事
HaPPy BIrthDaY tO mE...
幸~運
"我如此殘忍"
文章分類
全部 (140)
sTeVeN ^&^ CaThY (15)
※ ~_~ 『家常便飯』→● (76)
→傷心◎日子...... (41)
情感而言 (16)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
∼Flash∼
日誌統計
文章總數: 140
留言總數: 14
今日人氣: 3
累積人氣: 3562
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed