唉 ! 個人好冇精神,個頭好昏,好攰
冇心機上堂啦............
冇左果種奮鬥0既心
只可見步行步..........睇結果
工作量亦會.....漸漸增加..........
好累 !!!
假如.........宜家俾十個願望我..................."只想好好咁大睡一場"
日日返工.............個個月都唔夠開支..........日日都要計住份salary嚟曬.......唉 !
經過小龍......."相機"呢件事之後.............自己都有責任
更加........看清"人"既..............本性,講到尾都係自己太過容易相信"人"
只要用錢可以解決到既事,我都會做
一切都睇淡............即使係最好既朋友,都會有出賣既一日
由其...........自己身處係呢行"OL"
就更加要識得自我保護!!!
但,我唔介意付出真正........既我 !!!
尋晚,亞男打嚟................覺得好意外.............."佢都話好耐冇搵過我"
大家都係"土瓜灣"返工,.....唔會撞到,我諗係因為......我放工,佢先返salon,其實我都好希望有一次機會,你為我剪頭髮
原來佢係為.........."目標"而煩,仲有一個月就畢業........希望佢會成功!!! |