| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 9 日 星期五  |
2010-04-09  |
分類: 未分類 |
唉.....................
前幾日部電腦上唔到網.......慘
要今日先搞得掂部腦.........
仲要係呢區淨係得何官要返學
都唔知點解唔放埋今日
今日返到學都要撞親個頭
搞到E+仲好鬼死痛
早知今日咁黑仔.....無奈
我就唔返LA
|
|
|
scy_7 於 2010-04-10 10:06 PM 發表:
wow~~得你地要返,真係....勁~~~ 加油la 撞親個頭ar,有冇野ar?死左叫我wo~~幫你收屍~~xd
|
|
|
m3iii 於 2010-04-10 11:22 AM 發表:
文哥仔 你d 風格真係與眾不同姐 又紅色又桃紅色又白色 佩服!~
做咩心情禁'好'係到打blog呀?? 你地要番學 0.0 校邊一條草撞親個頭呀哈哈~~ 無論如何 我都覺得你好慘..... 鬼叫你皮膚黑搞到個運都禁黑咩 [講笑, 吾好當真XD
|
|