唉,個心好沉重,呢個星期真係有開心有唔開心
表姐,好多人都黎哂香港,今日走喇..';
雖然訓果陣係安靜左,但係個心唔係到,
不過好似過於安靜,平時未到1.2點都唔訓,
今日好靜,唔多想笑,免強分離果陣,扮笑^^
又要幾年先可以再見,唉,目瞪口呆,發呆,
多謝送左隻金色all star比我.個心好難平伏,唔知想點
講過要努力讀書,為左,,.;;
下次點都要100名之內,總之出哂力,
講真,真係唔想佢地對我咁我,咁我都唔知用咩反應,唉
下次相聚都唔知幾時喇,唔知打咩牙,好煩牙 唉,傷心feel就係咁,
唉
|