今日同大家一齊去左尖沙咀睇燈飾~
有保母la有魚la有朱la有yoyoha la...等等~
本應WaT都去ga.....but佢ar媽唔比佢去~
可惜ar...本來有好戲睇的說.....
hehe~~~~~~~^w^
今晚好開心ar~~~~
番到屋企仲有公公煮的蟹吃喔~
ar...........ar矇不停"lam"我ar!!!!!!!HELP***
===========================================================
POST相***

(有不明人物牽涉其中......)
(萬國熊!!!!!!!!!!!)

(陰森...恐佈...鬼片......)
|